2009. február 1., vasárnap

Maryse Pinkeep SAL I.

Csatlakoztam a Maryse által meghirdetett ezévi SAL-hoz. 2009-ben összesen 10 általa tervezett pinkeep mintáját osztja meg velünk. A januári mintát már el is készítettem, a fonalkat magam válogattam össze, egy kicsit kísérleteztem az itthon fellelhető kézzel festett fonalaimmal.



I've joined to Maryse's pinkeep-SAL 2009. We will make 10 pinkeep during the following 12 months. This is the January pattern, I've choose the threads by myself (TGA and WDW).

5 megjegyzés:

Szentpyr írta...

Jaj de szép!!! Mi lesz belőle? Pinkeep, vagy valami mást tervezel?

Lorix írta...

Pinkeep-et szeretnék, mert azt még nem csináltam, már csak a hozzávalókat kell beszerezni.

Örülök, hogy tetszik!

Szentpyr írta...

Képzeld én is most készülök az első pinkeep-em elkészítésére:)! Kíváncsian várom a beszámolódat!

Lorix írta...

De jóóóó! Izgatottan várom, hogy a tiéd milyen lesz :)

Zsófi írta...

De szép kis házikót készítettél! Örülök, hogy egyszer írtál nekem valahova, mert így eljutottam hozzád. Jövök máskor is:)