2010. július 4., vasárnap

Egy gyors helyzetjelentés

Hogy mivel és hogyan állok éppen:

BP sampler: éppen tegnap reggel bontottam vissza harmadszor a kép közepén lévő hattyút... nem esett jól. Ezért most egy kicsit alábbhagyott a lelkesedés, pár nap és kiderül hogy nekiugrok-e mostanában újra, vagy itt az idő egy hosszabb pihentetésre, és akkor vasalom, mutatom.

Magamnak: Mivel annnyira belejöttem a bontásba, kibontottam egy korábban készült mintám szövegét, mert szerintem alig látszik (és nem csak a fényképen, hanem a valóságban is). Már két sor megvan az új fonallal, és határozottan jobb lesz mint volt. A bannerakasztót is megvettem hozzá :)


A fiúknak: hímeztem egy Tralala manócskát (terveim szerint szépen elkészül a sorozat többi darabja is) - a színeket közösen választottuk, mert azért a rózsaszín mégsem az igazi. Hát ilyen lett:

4 megjegyzés:

Unknown írta...

Your work is absolutely beautiful. Congratulations!
Pat

Cserny Cherry Ildikó írta...

A kék manócska nagyon jól sikerült. az én lánykám szobáját is Tralalla tündérkék díszítik.
A másik képet nem is ismertem, nagyon tetszik, kinek a designja?

Kicsit visszaolvastam a blogodban, jót mosolyogtam a téli LHN párnácskához tartozó soraidon. :) Épp a napokban csodálkozott rá a tesóm, hogy a konyhában az ablakkilincsen még a téli párnák lógnak???? No igen, én sem dúskálok az időben és végül is elfér ott... :)

Ewelina írta...

przepiękny haft

Márti írta...

Szia! Helyzetjelentést kérek!!!! ;)))))