2008. április 21., hétfő

Haladok Mary-vel

Szépen lassan azért alakul a hímzés, bár még nincs sok mutatnivalóm. Ezen a képen azért már jól látszanak a fonalak színei. Amikor elkezdtem gondolkodni a színeken, és nézegettem a képet, olyan őszi, szeles hangulatom lett. Ehhez kerestem a fonalakat is, bár sajnos nem vagyok száz százalékig elégedett a választással. Meglátom mi lesz belőle, ha készen lesz, és lehet hogy elkészítem még egyszer, ha találok megfelelő fonalakat.

Az anyagról szeretnék még annyit, hogy az OBI-ban vettem kb. 2000 Ft volt métere, és nekem eddig ez a legjobb anyagom. Szép tömött öltésekkel lehet rajta hímezni, nem lesz lukas a hímzés az "X"-ek sarkainál, és a két szál szépen fedi. Az is igaz hogy valószínű még sok anyag van amit nem próbáltam, de azt hiszem, hogy visszamegyek és veszek még, mert kis hímzésekhez tökéletes alapanyag.

Nincsenek megjegyzések: