2008. április 11., péntek

Vásárolni voltam...

... természetesen kézimunkaboltban. Mutatom a zsákmányt:

Először is megvettem Ralina Mary SAL-jához a fonalakat. Persze amit kinéztem, az nem volt, és két gyerekkel túl sokat válogatni sem lehet, de összességében elégedett vagyok. Kíváncsi vagyok az első öltésekre. DMC 69 és 4070, az anyag noname lenes vászon.




A másik adag ami még hiányzott a sógornőmnem készülő VS levendulazsákocskáról, MillHill gyöngy és halványlila organzaszalag. Ezt tuti befejezem a hétvégén, mert már egy kicsit elcsúsztam vele.

A kakukktojás a sárga árnyalatos fonal. Míg én törtem a fejem a Mary színein, odajött hozzám a nagyobb fiam (4,5 éves), és a következő párbeszéd zajlott le köztünk:
- Mami, vegyük meg ezt is!
- Oké, de mit csináljunk belőle?
- Hát képet! Na jó, de most már menjünk, ez a  három bőven elég lesz!

Hát így lett sárga fonalam is. 

Nincsenek megjegyzések: