2008. október 27., hétfő

KiPC-ztek

Kipécéztek engem is, legalább azért egy kis újdonságot tudok mondani nektek magamról, hamár mutatni semmit.

Akik nagyon kíváncsiak rám: Márti, és Szentpyr
Köszönöm Nektek!!!


A én 7 pontom:

1. Fiúk. Ők töltik ki az életem nagyon-nagyon nagy részét :) Attila, Áron, Endre, Ádám, Gábor... fiaim, férjem, öcsém, édesapám...

2. Nem szeretek főzni, az összes házimunka jöhet, imádok vasalni, pakolászni, rendet rakni (na jó azért néha sok a jóból a két gyerek mellett)

3. Sütni imádok - ennek különösen az előző pont ismeretében van nagy jelentősége, szóval lehet bármi, piskóta, leveles tészta, kelt tészta, rétes, sós, édes, kenyér, kalács, keksz stb. csak győzzük elfogyasztani.

4. Gyarkan kerülök időhiányba, és akkor már csak a kapkodás marad, ebből meg már semmi jó nem sülhet ki :(

5. Nagyon érzékeny vagyok mások véleményére, sokszor még a saját érdekeim elé is helyezem azokat. Ennek leküzdésén már fáradozok egy ideje, de még hosszú az út...

6. Szeretem a szusit és kamaszkoromban bonsaiokat neveltem

7. A jókedvhez ugyanannyi energia kell mint a rosszkedvhez , hát legyünk inkább vidámak! - Ezzel a mondattal nagyon egyetértek, és igyekszem mindig szem előtt tartani!!


... és akikre igazán kíváncsi vagyok (bár talán már majd mindegyikük sorrakerült):

1. Szisze
2. Cherry
3. Eszter
4. Nina
5. Ancsa
6. Ralina
7. Anita

Játékszabályok:
1. Tedd ki a blogodon a linkjét annak, aki a játékba hívott!
2. Írj önmagadról 7 pontban!
3. Hívj játékba te is 7 embert, akikre igazán kíváncsi vagy!

1 megjegyzés:

Anita írta...

Örülök, hogy gondoltál rám, és annak is, hogy olvashattalak. :-)))