2009. március 30., hétfő

A place we call home I.

Befejeztem a pár napja elkészített LHN mintát, vasalásra, keretre és egy kis napsütésre vár, hogy le tudjam fotózni :) Addig is mutatom mit kezdtem tegnap:



Minta / Design: CCN: A place we call home
Anyag / Fabric: 28 ct Country Mocha Cashel

A fonalak egy része eredeti (CC és WDW), de pl a rózsaszínt és a barnát én magam választottam az itthoni készletemből.

I have finished the LHN design, now I have to put it in a frame and wait for a little sunshine to take a good picture :) Till then i have started this design yesterday.

4 megjegyzés:

Clinique-Bogi írta...

"Az" a bizonyos LHN nálam is elkészült, de nincs ötletem magyar feliratra. Nagyon szolídban gondolkozom. Lehet, hogy meghirdetem a blogomban. :-)
Ez a munkád is nagyon ficsinek néz ki.

Márti írta...

Ez a minta gyönyörűséges, nagyon tetszik!!! Várom, hogy épüljön a ház! :)))
Kíváncsi vagyok arra a bizonyosra is! ;)

Márti írta...

Ja... most is majdnem elfelejtettem, annyira jól sikerült a pinkeep-ed, tuttti lett!

Lorix írta...

Köszi Lányok!!

Egyelőre még csak szövegelek a mintában :), de ami késik az nem múlik :))))

Bogi, én magyar felirattal készítettem el, csak még nem akarom lelőni a poént :)