2008. november 26., szerda

Heirloom Christmas 2.

Közben megérkezett a hiányzó krémszínű perlém, így folytattam ezt a munkát is. Imádom!!! Kis jóindulattal ez a minta fele, tehát mégegyszer ilyen hosszú lesz, de munkában még sokkal több van hátra, hiszen a gyöngyöket a ráma miatt nem varrtam még fel, és a szalagdíszek is egy kiadós vasalás után kerülnek a helyükre. Szóval még egy kicsit pucér, de nagyon jó látni már ennyit készen!!!



In between my missing thread has arrived, so I continued to work on this beauty. It's still miss the beads and ribbons, but i'm already at the halt of the pattern (almost)!!!!


9 megjegyzés:

Nina írta...

Ó, ez valami álomszép!
Nekem sokkal jobban tetszik ez a victorian pink, mint a piros. Nekem ez a szebb. Sokkal :)
Majdnem utolérsz már :)
Hamarosan én is folytatom, mert mielőbb vinném keretezni, féltem, nehogy baja essen.

Csodás lesz!
Mondd, Te is képnek fejezed be?

Nina írta...

Azon gondolkoztam még, hogy ok, hogy kivasalod és utána szalagozod - de nem gyűröd össze közben?
Én azért nem utólag csináltam ezeket, mert soha nem használok sem keretet, sem rámát, és gyűrés nélkül kizárt, hogy fel tudnám varrni a díszeket...
Vagy csak nem ismerem a jó módszert?

Márti írta...

Na! Ez az, aminek soha sem állnék neki.... Káprázatos!!! Minden elismerésem!!!! :)

Lorix írta...

Nina, azt mondod, hogy ne féltsem majd a végén vasalni a szalagdíszeket? Mert vasalni kell az tuti, mert így mintha most jött volna a kutya szájából... Én nem is tudom, hgoy te hogy csinálod, munka közben időnként kivasalod? Mert a fotókon egyik sem gyűrött ;)

Na ezt majd még jól kitalálom.

Eredetileg bannernek szántam, de most kezdek félni hogy bepiszkolódik, meg gyűrődik szóval lehet hogy én sem úszom meg a keretet.

Köszönöm Márti! Én imádom ezeket a speciális öltéseket, ezért nagyon szívesen vágok ilyen kalandba :)))

Zsófi írta...

Szia, Rita oldaláról tévedtem hozzád, de jól tettem:) Nagyon szép munkáid vannak, jövök máskor is! Ezek az öltések! Gyönyörű, mintha csupa hópehely lenne minden!

Névtelen írta...

Meseszép lesz :)Nagyon szeretem ezt a mintát!

Nina írta...

Rita: mivel én gyűrés nélkül nem tudom utólag sem rávarrni a dísz elemeket, nálam mindegy volt, mikor :)
Vasalni fogom természetesen, ha kész (ma már folytatom), de hogy a fát konkrétan hogyan, arról fogalmam sincs. Valószínűleg a visszájáról azért muszáj leszek, valami jó vastag puha törcsin. Mirabiliáknál bevált. Majd kiderül, itt hogy...
Amúgy igen, fotózás előtt szeretem átvasalni, így mégiscsak kinéz valahogy :)
Bannernek én tudod, miért félteném? Óhatatlanul porosodna. Márpedig a piros TGA és társai fonalak (a pirosban a pirosak ilyenek) nem szeretik a vizet. Sehogy. Szóval kizárt, hogy valaha is kimossam. Így pedig csak a keretezés jöhet szóba... nálam.

szisze írta...

Ahh de irigy vagyok Rita és Nina!

Én még sehogy sem állok, elraboltak a trallala minták, meg a sok apróság...meg a költözés, a lakáseladás, házvásárlás...

és lányok, képnek nem lesz túl gnóm? Túl nagy, túl hosszú?

Anita írta...

Nagyon szép ez a hímzés, csak gyönyörködöm. :-) És persze várom a folytatást...