2008. november 3., hétfő

A következő... - The next one...

A következő kiszemeltem: Vicoria Sampler: Heirloom Christmas. A rózsaszín-zöld színkombinációt választottam a hagyományos zöld-piros helyett, kíváncsi vagyok a végeredményre. Eddig a tetején levő karácsonyfával küzdöttem, nem adta olcsón magát ez a rengeteg backstich. Most folytatom tovább amit tudok, de sajnos egy fonalam (krémszínű perlé) még beszerzés alatt van, úgyhogy egy kicsit félre kell tennem. Pedig olyan türelmetlen vagyok :)


My next project is Heirloom Christmas from Victoria Sampler. I have choosen the rose-teal colours, and I've finished the pine tree on the top. It wasn't easy because of the backstiches. Now I'm waiting for one of the threads I needed, but I'm so impatient :)

Így fog kinézni:



This is how it will be look like.

6 megjegyzés:

Nina írta...

:)))))))
Most azért picit irigyellek, én már a 2/3-ánál járok (holnap talán le is tudom fotózni), nemsokára befejezem.
Olyan élvezetes készíteni, hogy sajnálom előre, hogy csak elkészül :)
AZért is irigykedek, hogy rózsaszíned van, bár nekem is lesz, de most ugye a másikat hímzem. Ez az antik rózsaszín valahogy jobban bejön :)
És alig vártam, hogy végre Te is mutasd :)))))

Loreta írta...

Such a beautiful design! I like the color of Christmas Tree:)

Névtelen írta...

Nagyon szép lesz :)

Clinique-Bogi írta...

Most jövök a "szomszédból". Ott a pirosban gyönyörködtem, itt a rózsaszínben fogok. :-)

Márti írta...

Szia! Játékba hívtalak!:)

M.I.Eszter írta...

Húúú, ez nagyon szép lesz. A sok backstichre nem irigykedem annyira, mint a végeredményre.