2008. november 26., szerda

Őszi trió még egyszer - Autumn Trio again

Nagyon gyorsan repültek a napok az elmúlt hetekben, és bár a tűm dolgozott, mégsem jutottam oda, hgoy meg is mutassam nektek a munkáimat, de most aztán kamatostul bepótolom a hiányt!!!

Először is elkészítettem az almás-körtés-tökös trió végleges formáját. Továbbra is nagyon tetszenek, de sajnos nem találtam nekik idén helyet a lakásban, de talán majd jövőre:



The days have passing so fast in the last few weeks, and I couldn't manage to show the status of my projects, but now... :)!

First these are the final form of my autumn trio! I really like them, but unfortunately I haven't been able to find "their place" in our appartement :(

A hátoldalukhoz a korábbbban már mutatott tökös anyagot használtam. Szerintem illik hozzájuk :D



For their back I have used this "pumpkin-fabric". I think it was a good choise :D

5 megjegyzés:

Márti írta...

Nagyon klassz így együtt a három JBW!! Szerintem jövőre én is elkészítem őket! :))))

Nina írta...

Igazán mutatósak :)

Lorix írta...

Hajrá, majd figyelek jövőre nálad :) Most egészen lázban égek, mert ugye vannak karácsonyi minták is, és nagyon haladósak, szerintem hamarosan mutatok is párat!!

Köszi Nina!

szisze írta...

Nagyon klasszak lettek! Jó választás a szalag szélükre, nmem csillogós, hanem természetes anyag, ez papírzsinór?

Lorix írta...

Igen, papírzsinór, de kényszer hatása alatt választottam, egyszerűen nem volt más :DD

Mostmár nekem is tetszik, de sajnos elfogyott...